26 augusti 2012

Välkomna

Åh herregud. Så var man med blogg. Jag hatar pressen över att om jag fortsätter blogga "på riktigt" så kommer det här inlägget vara det som man ser tillbaka på och har ångest över. SÅ om jag om flera år ser tillbaka på det här inlägget,; Hej hej framtidens Joanna. Idag är det söndag 25/8. Det regnar ute och du ska snart ut och övningsköra med Colan. Sen kommer Fiffi och Felix på middag och ja det är väl så roligt som dagen bli. Så vi hoppas på att bloggen blir en stor succé och att jag får se tillbaka på det här inlägget om flera år. Woho!!

1 kommentar:

  1. Jaha nu försöker vi igen då. Jag vill ju fortfarande vara den första som kommenterar i denna framtida succé blogg. Jo jag tackade för maten, för att den var väldigt god och jag påpekade att det inte är mänskligt att gå upp 05:36 en söndag. Jag hoppas att det var då du gick och la dig. Puss Fiffi

    SvaraRadera