14 oktober 2012

Resultatet so far

Fyra veckor utan socker, inte ens en frukt. Fyra veckor utan en kolhydrat i form av bröd, ris, pasta eller potatis. Jag har ätit lchf utan att fuska och mått sjukt bra absolut men jag måste erkänna att jag känner mig sjukt besviken att mina resultat inte är bättre än vad de är. Första veckan och andra kändes sjukt bra. Jag var på gång men sen hände något. Kan ha att göra med att jag blev sjuk men jag vet inte. Börjar idag att ifrågasätta allt. Men det gör jag ju också rätt ofta. Kanske därför mig kropp är så schizofren att den inte vet vad den ska förhålla sig till. Svält, fett, inga kolhydrater, massa kolhydrater.. ja the list goes on. Jag har provat de flesta dieter. Ger upp snabbt och hoppar på nästa tåg. Som så många andra. Nej jag fortsätter med lchf. Min mage mår bra och jag slipper gå hungrig. Får nog dra ner lite på portionerna dock och dra på lite med träningen. Keep your eyes on the goal och se till att ha mycket inspiration på vägen.





















Bilder: Fitspoholic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar