27 november 2012

10

Jag håller en relativt strikt lchf-kost och tränar 4-5 dagar i veckan. Det har jag nu gjort i 10 veckor (kan inte förstå att det redan är 10 det har gått så fort) och jag mäter mig varannan vecka. Väger mig gör jag någon gång ibland men känner att det inte har lika stor betydelse, särskilt eftersom jag bygger en hel del muskler. Mitt mål är att komma i fyra par byxor som jag "växt" ur. Igår visade måttbandet -10cm runt midjan och -5cm per lår. Helt otroligt. Jag kan dock bara ha ett par byxor än men jag tänker att det börjar runt torson och tar sig ut i resten av kroppen så smått. Det är ju ändå fettet runt rumpa och lår som är svårast att bli av med, eller armarna? Där har jag typ minskat 0,5cm.

Men vi kör på, nyår är mitt nya mål, då ska jag fan ha kommit i ett par byxor till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar